Frieze Seoul'ün dördüncü edisyonu, güçlü satışlar, canlı bir atmosfer ve Asya'nın dört bir yanından koleksiyonerlerin yanı sıra Amerika Birleşik Devletleri ve dünyanın geri kalanından koleksiyonerlerin de katıldığı aktif bir uluslararası izleyici kitlesiyle sona erdi. Fuar, dört gün boyunca 48 ülkeden 70.000 ziyaretçiyi ağırladı. Ziyaretçiler arasında 160'tan fazla önde gelen müze ve kurumdan temsilciler de vardı.
Hem uluslararası sanat kurumları hem de önde gelen Kore merkezli galeriler fuar boyunca önemli satışlara imza attı.

Hauser & Wirth'in Frieze Seoul 2025'teki standının genel görünümü.
Hauser & Wirth, Asya genelindeki özel koleksiyonlara ve kurumlara önemli eserler kazandırdı örneğin; Mark Bradford'ın 2025 tarihli "Okey, o zaman özür dilerim " adlı triptiği 4,5 milyon dolar ve George Condo'nun 2025 tarihli "Mor Güneş Işığı" adlı tablosu 1,2 milyon dolara alıcı buldu.

Georg Baselitz, Erstens, bitte schön, 2014, Tuval üzerine yağlıboya, 301 x 207 cm
White Cube, Georg Baselitz'in “Erstens, bitte schön” (2014) adlı eserini 1,3 milyon avroya, Christine Ay Tjoe'nin tuval üzerine karışık teknik bir eserini 490.000 dolara satarken Condo'nun Köln merkezli Sprüth Magers’in sergilediği “Düşünmek ve Gülümsemek” (2025) adlı eseri 1,8 milyon dolara alıcı buldu.

Güney Kore First Lady'si Kim Hea Kyung'un Frieze Seoul 2025'teki açılışta Kukje Gallery standını ziyareti
Koreli galeriler de önemli sonuçlar elde etti; Hakgojae, Kim Whanki'nin1,4 milyon dolara alıcı bulan tuval üzerine yağlıboya eseri "Bulut ve Ay" (1962) de dahil olmak üzere hafta boyunca birçok eser sattı. Kukje Galerisi, Park Seo-Bo'nun tuval üzerine yağlıboya bir eserini 540.000 ila 648.000 dolar arasında bir fiyatla yeni evine uğurladı.

19 saat önce
Melek Zeynep Bulut'tan "Açık Anıtlar" Design Museum’da
2 gün önce
Göbeklitepe'de Perdeler Aralanıyor
2 gün önce
Miami Art Week 2025: Miami'de Küresel Sanat Zirvesi
2 gün önce
IAAF İstanbul'un 6. Edisyonu Sanatseverlerle Buluşuyor
3 gün önce
Ayın Kitabı: Rick Rubin'den "Yaratıcı Eylem: Bir Var Olma Biçimi"